четвъртък, 10 ноември 2011 г.

За целта на този блог



В търсене на... здравословното хранене!
Това е идеята  на   СТРЪКЧЕ.



Да, храним се  ежедневно, но.... как ?! С какви продукти ?! На каква цена?!....
Въпросите са много, а  водят  до едно и също – нашето здраве и качеството на живот.
Тoчно търсенето  ме отведе до  сайтове за  алтернативно хранене, 
а именно - суровоядство и  веганство. В началото бях малко озадачена, объркана ....но идеята ми допадна.
Привърженик съм на разделното хранене. Харесвам натуралния вкус на храната.
 С кулинарията бях  на "Вие"  до преди година. Но желанието ми да се храня здравословно ме "вкара" в кухнята и ме  запали по готвенето.  Уча се и страшно ми харесва.


 В този блог  ще публикувам рецептите, които си приготвяме вкъщи -
алтернативни,  достъпни, апетитини и вкусни. 

Забавлявайте се и нека здравето да бъде с вас! (:


За връзка с мен : flyablle@gmail.com





1 коментар: